niedziela, 23 sierpnia 2015

#1 Hello! Common white girl tag!

   Witam kochani! Jestem Natalia, początkująca blogerka i pasjonatka książek, śpiewu, tańca, zakochana w Wielkiej Brytanii, uwielbiająca to, co białe. Zapraszam serdecznie do poznawania mojego świata. Przekaże Wam tyle, ile tylko mogę. Zostańcie ze mną dłużej!
    Postanowiłam rozpocząć pierwszy post nieco inaczej niż bodajże ponad 50% blogerów, czyli od faktów. Zacznę TAG'iem pod nazwą: COMMON WHITE GIRL. Zapraszam do czytania!




1.Ulubiony napój z Starbucks'a?
Niestety w mojej okolicy nie ma Starbucks'a.

2.Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Jeśli chodzi o szkołę to około 1h, a w wakacje niecałe 20 minut. 

3.Ile "selfies" robisz sobie dziennie?
Czasem jest taki dzień, w którym nie robię ani jednego, czasem są dni, kiedy zdarza mi się robić około 15 dziennie.

4.Ile masz zdjęć na instagramie?
Na chwilę obecną mam 18 zdjęć.

5.Używasz słów "LOL" i "OMG" na głos? 
Tak, zdarza mi się, ale bardzo rzadko.

6.Czy ubierasz te same ubrania więcej niż jeden raz?
Kiedyś tak, aczkolwiek teraz staram się ubierać codziennie inaczej ale zakładam, np. jeansy z poprzedniego dnia z inną koszulką lub sweterkiem. Nie mamy tyle ubrań by na 365 dni (co 4 lata rok przestępny..hihi) starczyło nam na wciąż to nowe outfity, kochani!

7.Jesteś rasistką?
Oczywiście, że nie!

8.Ile masz tweetów?
Nie mam tweeter'a.

9.Instagram, Twitter czy Tumblr?
Instagram.

10.Jak spędzasz większość swojego czasu?
Grając na instrumencie, blogując, czytając książki, spotykając się z przyjaciółmi, oglądając telewizję, śpiewając.

11.Kto jest twoim ulubionym youtuberem?
Mam kilku ulubionych:
♥ReZigiusz
♥Stuu
♥Marcin Dubiel 
♥Berry Malinowska
♥Littlemoonster96
♥Alex Mandostyle
♥Blowek
♥MasterCzulek
♥JDabrawsky
♥Yoczook
♥Olciakk

12.Jak często malujesz paznokcie?
We wakacje prawie cały czas, do szkoły sporadycznie.

13.Jesteś zakupoholiczką?
Lubię zapkupy, ale nie mogę tego tak nazwać.

14.Ile razy oglądałaś "Wredne dziewczyny"?
Ani razu.

15.Czy posiadasz dużo ubrań?
Zdecydowanie nie.

16. Czy robisz zdjęcie jedzenia przed zjedzeniem?
Nie należę do tych osób.

17.Robisz makijaż codziennie?
We wakacje bardzo rzadko, do szkoły staram się codziennie. 

18.Jakie są twoje oceny w szkole?
Przyznam się, że w gimnazjum spdłam, ale nie przesadzajmy. Przed wakacjami moja średnia wynosiła 4,57.

19. Jak często stylizujesz swoje włosy?
Rano.

20.Czy zawsze wyglądasz "wyjściowo"? 
Nie.


   To już koniec dzisiejszej notki moi drodzy. Dziękuję za przeczytanie (dotrwanie) do końca i jeśli się podobało koniecznie napiszcie komentarz, a jeśli jeszcze nie obserwujecie mojego bloga koniecznie to zróbcie! 

                                                                                      See you soon!
                                                                                                 ♥












31 komentarzy:

  1. ciekawe pytania i fajne odpowiedzi. ;) ja jeszcze w czasach, gdy chodziłam do szkoły, zwykle od wstania do wyjścia potrzebowałam maksymalnie dwudziestu minut, żeby się ze wszystkim wyrobić. ale to pewnie dlatego, że się nie malowałam i nie traciłam czasu na makijaż. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny ten tag! :)
    http://giirlwithoutface.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też do szkoły rzadko maluję paznokcie, zazwyczaj nie mam na to czasu ;) Fajny tag
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo super notka i powodzenia w prowadzaniu bloga :)

    Zapraszam na nowy post :)

    http://pauliney94.blogspot.com/2015/08/praca-szkoa.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny tag! bede czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny TAG , powodzenia w blogowaniu :)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post! Bardzo lubię ten TAG :) Obserwuję.
    martyna-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tagi. :) Miałaś naprawdę świetny pomysł, żeby rozpocząć bloga w ten sposób.
    Pozostaje mi tylko powitać Cię w wielkiej blogowej rodzince i życzyć powodzenia. :)
    Blog DIY - http://szpiegtworzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby więcej takich tagów
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia w blogosferze! :) ja też dopiero zaczynam :)

    http://proteinka.blogspot.com/2015/08/floral-jumpsuit.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Również uwielbiam książki :) Powodzenia w prowadzeniu bloga !
    http://paulinaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post ! Będę wpadać częściej ! :*
    http://olussblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie też nie ma starbucksa :/
    Zapraszam!
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny tag i fajne odpowiedzi, powodzenia w blogowaniu! <3

    Poklikasz w linki u mnie w poście? Będę wdzięczna.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/08/koniec-latapaszczyk-od-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia w blogowaniu!
    Trzymaj się ciepło,
    Byszi z www.juliabyszkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post :)!

    hellcixx01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha ciekawe odpowiedzi, mało która dziewczyna zawsze wygląda wyjściowo. :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa sesja zdjęciowa pt. ''Sunset over the sea'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/sunset-over-sea.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post :)
    Powodzenia w blogowaniu :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam odwrotnie co do szykowania się. W wakacje lub weekend potrzebuję minimum godziny, nawet półtorej, za to przed szkołą wyrabiam się 25-40 minut ;) Świetny TAG!

    Zapraszam, dopiero zaczynam, może podasz mi parę rad do blogowania
    http://olej-nick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne odpowiedzi! mamy podobnych, ulubionych youtuberów :)

    Zapraszam na nowy post! Mogłabyś poklikać w linki na moim blogu? Byłabym bardzo wdzięczna!

    MÓJ BLOG - DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  21. Super odpowiedzi! :)
    Powodzenia w blogowaniu! <3


    NOWY POST! Kliknij tutaj
    JAK ZACZĄĆ WSPÓŁPRACĘ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  22. powodzenia w blogowaniu :)
    obserwacja za obserwacje? x pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny tag, ja właśnie także lubię yoczooka :D
    Poza tym, powodzenia w blogowaniu! :*
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej! :) Miło mi ciebie poznać!
    Powodzenia w blogowaniu! ;D Świetny tag! :)

    Pozdrawiam i zapraszam! :)
    dream-destinationn.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. No to witamy na blogosferze :D
    Zapowiada się na świetnego bloga :3
    Zajrzysz?
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny tag :)
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia w blogowaniu!
    Bardzo fajny post.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajnie zaczęłaś przygodę z blogiem.Powodzenia kochana! ;)
    MÓJ BLOG <3

    OdpowiedzUsuń